lørdag den 12. november 2011

Årets første julepynt

Mange synes julen starter for tidligt, men ikke jeg :0) Jeg nyder at have god til til at forberede adventsgaver, julekort og mine julesysler ikke mindst.


Jeg har en masse julesyslerier på tapetet og kan slet ikke vente med at skulle igang med hvert eneste lille projekt. Indtil nu er det blevet til en prøve udgave af et stof juletræ, som er tiltænkt en helt særlig person, intet navn nævnes, da det er en overraskelse hihi.

Jeg har også været igang med udstiksformene. Hjerter, stjerner, juletræer mm. Men kunne jeg finde en udstiksform som en julegris næ nej ikke at opdrive nogensteder. Charlotte var så sød at låne mig en lille grissebasse, tusind tak Charlotte. Men heldet var trods alt med mig, en dag på indkøb i den lokale Rema lå der et sæt udstiksforme og hvad skuede mit øje en julegris - juhhu jagten på julegrisen var forbi.





Mine grissebasser



8 kommentarer:

  1. Hej.
    Så lige din blog hos Binemor. Jeg melder mig som fast læser. Fin blog.

    Hvordan får du skrevet på dine flotte juleophæng?

    Hilsen Rie

    SvarSlet
  2. Hejsa Rie
    Velkommen til, dejligt du kigger forbi. Ja jeg er jo helt ny i det her blog univers, så jeg fumler mig lidt frem. Ophængene er lavet i selvhærdende ler og bogstavtrykkende er fra et alferbet stempelsæt. http://www.cchobby.dk/stempelsaet-42-ass_1.aspx stempelsættet kan købes her.
    Hilsen Mette

    SvarSlet
  3. Så fandt Rie også vej herind :)
    (Kære Mette, Rie er en dejlig fast læser at have ved sin side) *smiler*
    Det ser super godt ud Mette, jeg er især vild med din gris der er påtrykt "steg", tænker at det var en oplagt fødselsdagsgave til min mand!
    kh

    SvarSlet
  4. Så fedt med en ny fast læser juhuuuu.....
    Åhh søde Libbie sådan en grissebasse skal han da have din kære mand - gemmer en til dig.....
    Lige et nybegynder spørgsmål: Hvordan kan jeg få din blog vist på min side? Jeg har set nogle blogs hvor der står : Disse blogs læser jeg og så står alle de blog de følger med i. Åhhh håber du forstår hvad jeg mener og det ikke bare er det rene volapyk.
    Knus

    SvarSlet
  5. Du finder "blogroll" inde under Layout. Et eller andet sted kan du vælge at tilføje en "gadget" og her vælger du "blogliste".
    Her kan du så vælge de blogs til og fra, som du gerne vil have stående.

    SvarSlet
  6. Tusind tak for hjælpen Rie.
    Weee nu lykkedes det med "blogroll".
    Knus

    SvarSlet
  7. hej jeg har lige været et smut forbi din blog dejligt sted du har. har gjort mig til fast læser og glæder mig til at følge din blog.
    ha en dejlig søndag. klem

    SvarSlet
  8. Velkommen til Louise, dejligt at du vil følge min blog. Tager lige et smut forbi dig og lurer. Knus

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)