tirsdag den 22. november 2011

Æblet falder ikke langt fra stammen....

Min datter Sille kom hjem med dette fine bevis igår:


I Silles SFO har de bl.a. haft skulpturkursus i kursuskataloget og det havde Sille valgt.
I 3 uger har de arbejdet med forskellige materialer og udtryksformer.

Sille har lavet et træ fra eventyrskoven, en fantasifuld strømpefigur og en skulptur i ostevoks.


De super flotte kunstværker pryder nu i hjemmet og glæder mit øje, hver gang jeg ser på dem.  Undtagen strømpefiguren, den står i en udstilling på skolen - lidt endnu.

Sille har foreslået at pynte eventyrtræet med mine små grissebasser i selvhærdende ler,
en ide jeg synes godt om.

Det er nu så dejligt, at Sille også holder af at udfolde sig kreativt, ligesom mor.

Så selvom Sille og jeg er meget forskellige, så falder æblet alligevel, nogle gange, ikke langt fra stammen.

1 kommentar:

  1. Jeg er også bare VILD med ungernes kunst-værker!
    Fik i dag det skønneste maleri af Anna, hun har virkelig gjort sig umage og brugt lang tid i billedkunst-timerne. Så det skal uden tvivl i glas og ramme og have en fin plads (tænker at når alle 3 unger flytter hjemmefra så har vi ikke en fri plet på væggene)

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)