onsdag den 16. november 2011

Dagens genbrugsfund

Jeg skulle egentlig bare ned og aflevere en bog på biblioteket, meeen jeg kunne da også lige slå et smut forbi et par af byens genbrugsbutikker.

Og se hvad jeg fik med hjem af lækkerier for 60 kr :

Fire skønne bøger med Rasmus Klump
Bogsæt med Drømmehaven.
Emma har siden hun var helt lille været vilde med Drømmehaven
og holder stadig meget af figurerne.

En skøn bog med Børnene fra Bulderby.

Vi besøgte i sommers Småland i Sverige og besøgte den lille by Bulderby, hvor husene
fra filmene ligger - så idyllisk :o)


Jeg samler på disse røde svenske trælysestager og fandt disse stager i en kurv.
Mit ønske er at samle 24 store og små staget.
Glæder mig til at få julekasserne ned fra loftet og se hvor mange jeg har i det hele nu :o)

Jeg faldt også over disse trolde-nisser.
jeg synes de er lidt sjove, jeg har to i forvejen, så trolde-nisse familien er vokset.

Sidst men ikke mindst fandt jeg denne opgave/malebog med Mumi troldene.
Der er kun malet lidt på to af siderne - wee.
Jeg elsker Mumitrolde, de minder mig om barndommen.





2 kommentarer:

  1. Troldenisser nøjagtig magen til har min mor, jeg kan huske dem fra da jeg var lille :) Jeg kom lige forbi Binemor og så videre til dig - og hermed har du en fast læser mere :) God weekend!

    SvarSlet
  2. Sikke en fantastisk idé med de 24 stager... det glæder jeg mig til at se når du får dem samlet.
    Fin blog du har her... Glæder mig til at følge dig.
    Hilsen Heidi

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)