mandag den 21. november 2011

HAMA perle TERAPI

Åhhhh sikke en weekend ;o(

Fredag gik vores gasfyr i stykker, selvfølgelig skulle det ske op til en weekend.
Så vi har levet som i gamle dage (som mine piger siger) uden varmt vand og varme.
Det har nu været meget hyggeligt, at huset skulle varmes op med fyrfadslys og mens Fam. Lehtonen sad pakket ind i dejlige tæpper foran TVet.

Meeeeen knap så hyggeligt er det når et nyt gasfyr koster 31.000 kr. Arghhh ikke lige hvad vi regnede med, at skulle investere i et nyt gasfyr pt. Nå nu har "gasfyrrene" været idag og har taget det gamle gasfyr ned og satte det nye op. Imorgen kommer der så en ny gasmand og sætter det til - så en nat mere uden varme og varmt vand.

Udover det er jeg ikke på toppen for tiden. Sommeren uden særlig mange solskinsdage og mørke efterårsdagene er ikke så gode for mig.
Så idag har jeg simpelthen været gået i Hama-perle-terapi og kreeret disse fine stjerner;


De er bare blevet så fine mine Hama stjerner.
Skulle du få lyst til at gå i Hamperle terapi , så er det ganske enkelt at lave dem.
Lav to ens stjerner med slids i, stryg dem og sæt sammen.
Så skal der bare sættes snor i og så op at hænge.

God fornøjelse og forsat "varm" mandag ;o)

1 kommentar:

  1. Øv med jeres gasfyr.. Det er aldrig rart med uventede omkostninger :(
    Men sikke nogle fine Hama stjerner.. Dem må jeg da også prøve at lave :)
    Ellers en fin blog du har fået op og kører her..
    Jeg er også forholdsvis ny i blogland, så kig evt. forbi min blog :)
    Mvh. Henriette

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)