tirsdag den 15. november 2011

Krea med filtkugler

Jeg var forbi og læse bloggen hoswww.kirkesjov.blogspot.com og så hendes så flotte bordskånere lavet af filtkugler fra Søstrene Grene.

Ja også jeg har været forbi Søstrene Grene i flere omgange og har bragt poser med store som små kugler med hjem.

Jeg har bl.a. lavet denne halskæde af de små filtkugler:

På denne halskæde har jeg syet kuglerne fast med nylontråd og kommet en tynd gummisnor i.
Kuglerne kan også limes fast med en limpistol. Halskæden er også super fed, når den laves med de store kugler.
Halskæden er blevet min ynglingskæde.



Mine piger havde i efterårsferien samlet 1000-vis af agerntoppe og der poppede ideen op med at komme agerntoppen på de små filtkugler og sætte snor i.


Filtkugler med agerntoppe på grene og mine elskede Bjørn Wiinblad vaser ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)