fredag den 11. november 2011

Pimp pigeværelset - del 1 Emma

Den helt store lidenskab herhjemme er at lave om på indretningen. Ikke mindst fordi, jeg elsker at indrette og fordi der løbende skal være plads til nye genbrugsting og nye syslerier.

Emma har længe ønsket sig et skrivebord og meningen var egentlig, at hun skulle have et til fødselsdagen i januar. Meeeen så fik Sille en ny sort bord plade til hendes værelse af morfar og så rykkede Silles skrivebord ind til Emma pigen.

Det "nye" skrivebord og Emma ynglings hest Varna.


Hyggekrog under sengen.

Legekøkkenet hvor der bliver kokkereret.


Strygebrættet blev lige pimpet med retrostof.



Sættekassen i lilla - Emmas ynglingsfarve.

Dukkestolen fik også en makeover ;o)

Og sidst men ikke mindst blev Dukkesengen og så pimpet.

Ikke dårligt at hedde Emma og have det sejeste pimpede pigeværelse ;o)

2 kommentarer:

  1. Hold da op, der er blevet gjort noget ud af det. Tror da vidst du har blog-materiale i dit hjem til de næste 100 indlæg. Glæder mig til at følge dine påfund.

    SvarSlet
  2. Ja Lise, jeg har ihvertfald materiale til de næste mange indlæg. Dejligt du vil følge min blog.

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)