torsdag den 17. november 2011

Pusleri med bloggen

Idag synes jeg at det var på tide,at min blog skulle have en make over og et mere personligt look.

Jeg har fået sat et fint, syntes jeg ihvertfald selv, billede på som bloghoved. Baggrunden er et billede af mit gamle barnevognstæppe som prydede min brune Odder barnevogn i 70'erne.

Tæppet er lavet af min elskede mormor, som døde da jeg var ti år. Jeg elsker tæppets farver og bliver så glad når jeg ser på det. Jeg fandt tæppet hjemme hos min far på loftet, da jeg ventede Emma og tæppet blev så brugt til barnevognstæppe i lillepigens barnevogn.
Idag er tæppet fast inventar på Emmas værelse og spreder skøn stemning.

Her er et billede af mormors tæppe

1 kommentar:

  1. Iiihhh hvor er her blevet fint søde!!!
    Men UNDERLIGT at jeg her hos dig står som fast læser, men du er ikke med på mit "betjeningspanel"(?)

    Og HALLOOOO så ringede posten på hos mig i dag! Hvor blev jeg bare glad og meget overrasket!
    Tusind, tusind tak :)
    Jeg får taget billeder og lavet indlæg i morgen. I promiss :)
    Knus

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)