tirsdag den 29. november 2011

Smølfe chokoladekalender

Se hvad nisserne er kommet med til mine piger idag, en Smølfe chokoladekalender


Jeg er spændt på at se pigernes reaktion, når de om lidt kommer hjem
og finder overraskelsen fra nisserne.
Især fordi pigerne er helt vilde med Smølfer - kalenderen må blive et hit.

Er der andre Smølfe elskende børn derude, har jeg købt chokoladekalenderen i Kvickly for kr. 20.

Hjemme hos os flytter nissen ind hvert år lige inden den første advent. Vi stiller den lille grønne keramik skål frem (Jeg har skålen fra jeg var en lille pige) og kommer lækkerier i.  (Vi) pigerne opdager indflytningen ved, at nissens træsko pludselig er at finde ved den grønne skål og lækkerierne er væk.

Meeen i år stod der sørme to par nissetræsko. Nissen har fået en nissekone og hun er flyttet med ind.


Om morgenen når pigerne vågner, suser pigerne rundt for at finde træskoene. Nisserne har nemlig været på spil i løbet af natten og stillet deres træsko forskellige steder i huset.

Nogle gange i løbet af ugen kan nisserne finde på, at lægge en gave til pigerne, så det er altid spændende, at komme hjem fra skole og børnehave og se om nissen har været.

Lørdag og søndag kommer pigerne lækkerier i deres julesok, som nissen så skifter ud med en gave - ren magi.

Julen er en magisk tid ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)