søndag den 13. november 2011

Vi er gået SMØLF

Vi elsker smølfer herhjemme - pigerne og jeg ihvertfald.
Ved ikke lige om manden har sin store lidenskab blandt de små blå væsener. Og dog...han var da med i biografen og se The Smurfs og syntes faktisk godt om filmen - måske han er en skabssmølf - ahh ikke mere snak om det ;o)

Jeg legede med smølfer som barn, desværre har jeg ikke gemt mine gamle Smølfer øv øv bøv. Men har da været heldig at finde en del gamle i genbrugsbutikker og nettet. Jeg har jo en forkærlighed til "det gamle" så allerhelst vil jeg have fingrene i Smølfer fra min barndom. Her under kan I se det som jeg har købt på loppemarkeder, genbrugsbutikker og nettet af lækre gode gamle Smølfesager :
Gammelt Smølfehus

Div. smølfer fra genbrug lopper osv.

Smølfette, Smølfine (ny) og Smølf i plys.


Mine piger ønskede sig at det gamle dukkehus skulle forvandles til et Smølfebo og det var jeg jo straks med på.


Maleri jeg har lavet til Sille Smølfeelskers værelse:


Lillesøster skulle selvfølge også have et:

Ups det kom ind på hovedet hi hi - nå jeg er jo også lidt ny i det her...smiler



MINE EGNE DEJLIGE SMØLFEPIGER:

3 kommentarer:

  1. Godmorgen søde
    Ih hvor det kører for dig. Jeg ser først nu dit spørgsmål vedr. blogroll men kan se at Rie kom dig til undsætning i mit fravær (Victor er syg)!
    Du kan faktisk under din blogroll gadget vælge at den skal vises med billede. Så skifter billedet på bloggen hver gang vi andre ligger nyt indlæg op :)
    kh

    SvarSlet
  2. Tak for info med billede på blogroll ;o)
    KNUS

    SvarSlet
  3. Hvor er du bare kreativ, en fantastisk egenskab at have:-)

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)