mandag den 12. december 2011

Årets juletræ og juletræsfest hos Falck

Her i weekenden skulle årets juletræ findes. Vi fandt dette fine træ :

Pigerne glæder sig helt vildt til, at træet skal pyntes, men det varer nu lige et par dage før det skal ske.

Weekenden stod også på juletræsfest på Falckstationen ( min mands arbejde ).
Her ankommer julemanden ikke i kane, men på en brandbil, så sejt


Børnene skal medbringe et stk. julepynt til juletræet og hvad glemte vi - ja julepynten, men heldigvis havde Tina ( veninde hvis mand også er Falckredder ) taget 2 stk. ekstra pynt med, som Sille og Emma måtte få - 1000 tak søde Tina.

Julepynten hænges på træet.

De børn som havde lyst, kunne få lov til en tur i liften på brandbilen. Det skulle Sille selvfølgelig prøve - hele to gange endda. 20 meter op i liften blev det til - godt det ikke var mig. Højdeskræk kan man godt kalde mig.

Glædelig 12. dec.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)