torsdag den 1. december 2011

Jeg kan ikke stå for krybbespil

Jeg ved ikke hvad der er går af mig, men i år kan jeg ikke stå for krybbespil.

Som jeg har skrevet i et tidligere indlæg er min store datter meget facineret af fortællingen om Jesus' fødsel. Jeg tror jeg er blevet smittet og synes nu også, der er noget magisk over disse krybbespil.

I TIGER fandt jeg dette krybbespil til 30 kr - så sødt

Nu skal der findes en plads herhjemme hvor dette sæt kan stå og pynte og leges med af pigerne.


Idag skal vi også tage hul på bogen af Bjarne Reuter "Børnenes julekalender"


Jeg kan huske bogen fra, da jeg selv fik læst historien op.
Bogen er delt op i 24 forrygende kapitler- et til hver dag.
Bogen er fundet i den lokale genbrug, skønt med nogle gode fund.

Glædelig 1. december






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)