søndag den 11. december 2011

Jeg tror på nisser

Sikken en overraskelse.....

Uden for min dør her til morges stod denne flotte gave til mig




Gaven indeholdt disse lækre svampe fra Rice, jeg elsker svampe og elsker Rice.
En super dejlig gave, som varmer helt ind i hjertet.

Meeen hvem er den NISSE mon der har sat gaven til mig ???

Jeg har nogle gæt, dem røber jeg dog ikke.....

Men TAK søde NISSE.


Desuden fik jeg adventsgave fra nisseMOR (min mor).

Det var to af disse lækre stager fra Medusa

Billedet er lånt fra nettet.

Glædelig 11. december og jeg ELSKER nisser





2 kommentarer:

  1. EJ. jeg ønsker mig også den store svamp dér. den er så FIN! Tillykke.

    SvarSlet
  2. Dejligt at kende sådan en sød nisse. Og nogle rigtig fine gaver :)

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)