lørdag den 3. december 2011

Min første give away

Nu har jeg, i en lille månedstid, været med her i blogland og synes her er helt igennem fantastisk.

Her oser med kreative tøser, der med glæde viser og deler ud af sine ideer - tak for det alle sammen.

Min give away er denne Matilde Kakao T-shirt med Tin Tin logo på. T-shirten er str. M


Du kan deltage på følgende måde:

1 lod: skriv en kommentar
2 lodder : skriv en kommentar og meld dig som læser
3 lodder: skriv en kommentar, meld dig som læser og link give awayen på din blog

Give awayen trækkes d. 7.dec


14 kommentarer:

  1. hvor er den fin, 3 lodder:)

    SvarSlet
  2. Fed t-shirt, jeg deltager med 2 lodder :-)

    SvarSlet
  3. Jeg tilslutter mig. Fed t-shirt, den vil jeg gerne eje :) Jeg deltager med to lodder

    SvarSlet
  4. Jeg elsker når jeg finder nye blogs jeg ikke kender... Jeg glæder mig til at følge dig..

    Og deltager gerne med 3 lodder...

    SvarSlet
  5. Fed T-Shirt :-))
    2 lodder til mig
    Knus katrin

    SvarSlet
  6. Den er super fed :-) Den ville jeg da gerne vinde!
    1 lod til mig tak.

    SvarSlet
  7. Kære Mette
    Jeg er klart med på 2 lodder :)
    Dejligt at se at du blogger på livet løs!
    Efter arbejds-start er jeg nu med igen, hverdagen skulle lige kick-startes igen.
    kh

    SvarSlet
  8. Den t-shirt er bare fin! Retro og cool:)
    Jeg vil gerne deltage med 3 lodder!

    SvarSlet
  9. FEED tshirt! Jeg deltager gerne med 1 lod.
    Og velkommen i blogland!

    Mange hilsner

    Skt.Helena

    SvarSlet
  10. Fin give away. Jeg snupper 2 lodder.

    SvarSlet
  11. Cool t-shirt.
    Jeg lægger 2 lodder i bunken.

    SvarSlet
  12. deltager gerne med 2 lodder. ha en dejlig dag klem

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)