mandag den 5. december 2011

Se mit juletræ

Jeg syntes at væggen i køkkenet også skulle prydes med lidt juleri.
Valget stod egentlig på, at jeg ville male et billede med juletema, men nej det blev det ikke til.

I november nummeret af BoligLiv blev jeg inspireret af et juletræ lavet i hegnstråd.
Da jeg ikke lige havde noget hegnstråd i gemmerne, men sort bonzaitråd - faldt valget på det istedet.

I pap klippede jeg flag i forskellige farver og kagemænd og kagekoner er fra TIGER.

og voila - mit juletræ



Beklager billedkvaliteten, men lyset var ikke lige med mig.

Glædelig 5. december



2 kommentarer:

  1. Det var da en rigtigt smart idé og meget dekorativ.

    SvarSlet
  2. Hej Mette skulle lige til at skrive til dig hvordan du fik dit punktum lavet om til en blogtitel igen... Men kan se at du har fået det fikset... Fedt juletræ..

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)