torsdag den 12. januar 2012

AV AV AV og atter AV

(Billede lånt på nettet)

Der har ikke været overskud til nogen som helst kreative sysler hos mig de sidste par dage.

Jeg har siden fredag haft ondt i maven og i løbet af mandag tog mavepinen voldsomt til og jeg fik høj feber. Onsdag måtte jeg pga. smerterne forbi min læge, som heldigvis fik mig presset ind i en akut tid.
Efter div. undersøgelser blev konklusionen : underlivsbetændelse.

Nu er jeg så på to forskellige penicillinkure i de næste 10 dage. Jeg kan heldigvis allerede nu mærke en bedring, men for pokker hvor gør det ondt.

Jeg synes virkelig jeg er ramt for tiden. Jeg er sygemeldt på 2. måned pga. tilbagevendende depression og skal om ca. 14 dage opereres i knæet. Nå ikke mere øfferi fra mig, skulle lige have lidt luft.

Nu vil jeg slappe af, for i eftermiddag skal min datter på 7½ være model for børnetøjsfirmaet Fairtail og jeg skal være med på sidelinien - det bliver så spændende.

Trods sygedom nyder jeg at følge med i alle i andres skønne blogsider og jeg glæder mig til at skulle kaste mig ud i syslerne snart igen.

Ha' en dejlig torsdag

2 kommentarer:

  1. Ej Mette da. Sikke mange dumme ting du slås med. Kendte ikke til din depression. Og ellers har jeg ikke læst godt nok med. Men det er helt ok at få lidt luft for alle sine ting man slås med herinde efter min mening. Skriver jo også om min dumme gravide krop. Pøj pøj med penicillin kuren.

    SvarSlet
  2. Nogle gange føler man bare, at man bliver ramt af ALT!
    Sender god bedring tanker til dig :-)

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)