søndag den 8. januar 2012

Fødselsdagstoget fik lige en make-over

Fredag og lørdag har stået i fødselsdagens tegn, da vores Emma mus fylder 5 år på mandag.

Fredag havde vi traditionen tro besøg af to skønne vennepar (naboer), med deres ligeså skønne børn. Traditionen startede, da vi alle byggede hus i Starup på samme tid og holdte børnefødselsdage for vore børn. I starten var ungerne så små, at vi forældre fuldte med og ja nu er ungerne ved at blive større og vi forældre følger stadig med - skide hyggeligt.

Lørdag kom familien til fødselsdagsbrunch, kagedame og skønne gaver og ikke mindst en over glad Emma.

På fødselsdagsbordet står altid fødselsdagstoget fra Krea med Bamse, kylling osv, som Sille fik, da hun blev født .Hvert år til hendes og lillesøsters fødselsdag, pryder toget bordet.
Dog syntes jeg at være en smule træt af, at se på de kære DR figurer og gav toget en makeover.

Hvert togvogn fik et stykke farverig papir på og pyntet med billeder af pigerne fra de var 0 år til alderen de er idag. Super sjovt at se udviklingen gennem årene.


Sille


Emma




Imorgen venter så den STORE 5 års dag og Emma glæder sig helt vildt.

Fødselsdagshilsner herfra

1 kommentar:

  1. Fed idé med en make-over af toget! Og stort tillykke med tøsen :)
    Victor fik også sådan et tog da han blev født, men tænk sig i sommers smed jeg det i skraldespanden, jeg har aldrig fået det brugt og kommer nok heller ikke til det (typisk mig)
    kh og tak for din søde hilsen hos mig, ja hverdagen kan være grum!!

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)