fredag den 6. januar 2012

Ophæng af WC og køkkenruller

Jeg trængte lige lidt nyt til vinduerne efter alt julepynten er kommet ned.

Jeg havde for lang tid siden købt nogle keramik svaler til den nette sum af 5 kr. stykket og de skulle idag op at hænge. Jeg syntes dog der manglede lidt mere, de to svaler var lidt ensomme der i vinduet.

Så frem med saks og limpistol


Klippe klippe rullerne i små stykker og lime med limpistolen og frem kom disse søde blomster.

Nu hænger blomsterne af køkkenruller i vinduet i køkkenet med (de nu ikke længere ensomme) svaler.



Billedet er ikke så god kvalitet, da solen skinnede så smukt i Haderslev i formiddags, men man kan dog godt få en fornemmelse af "værket".

Jo jo der er lidt jul tilbage, men fine julestjerne står så smukt endnu. Den er købt af de lokale spejdere, der hvert år i december kommer rundt og sælger ved døren.

Der blev også et par blomster af WC ruller som hænger på vores lille badeværelse, så fint .

Dejlig dag til dig ;0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)