mandag den 30. januar 2012

OVERSTÅET !!!!!!!

Operatioen af knæet er overstået og alt gik som forventet - næsten da....




Det viste sig, at læssionen hvor jeg skulle have haft lavet en brusktranplantation, var helet flot op
 - så dejligt ;o)

Dog var der opstået en ny læssion i brusken et andet sted i knæet, hvor knoglen var helt blotlagt. Så jeg fik lavet en TruFit operation ( boret 7 huller i lårbensknoppen, som så skal hele op og danne en slags ny brusk).

Så nu står den på 4 uger uden at støtte på benet og derefter 2 uger hvor jeg langsomt må støtte mere og mere.

Så nu tror jeg vil hækle lidt, sy lidt patchwork og sysle lidt kreativt idet omfang jeg nu kan.

God mandag til jer alle :o)

6 kommentarer:

  1. Puha, rigtig god bedring...
    Kh Stine

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din hilsen Stine, det varmer.
      Knus

      Slet
  2. Dejligt at høre at det er veloverstået. Håber ikke du får for ondt i det.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak for din hilsen Lise.
      Forøvrigt sikke et skønt billede af lillemanden på kufferten.
      Knus

      Slet
  3. Kære Mette, nu håber jeg at "du" heler op som du skal og frisk brusk dannes så du bliver fit for fight igen smukke! Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhh tak for hilsen søde Libbie.
      knus

      Slet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)