søndag den 22. januar 2012

Prinsessen på retrostoffer

Emma's Maileg "Prinsessen på ærten" har fået retrostof på sine madresser og det er da blevet for vildt lækkert :o)



Se hvad jeg bla. har i gemmerne af stoffer :


Dette søde baby sengesæt fandt jeg i genbrug for noget tid siden. Jeg har godt nok ingen babyer mere, men jeg kunne ikke stå for motiverne og farverne. Mon ikke jeg kan bruge stoffet til et eller andet syprojekt?


Et stykke af et babysengesæt, som jeg selv har ligget i som baby. Farverne er helt fantastiske.


Lidt godt blandet :0)

Så mangler jeg bare en symaskine, min er gået i stykker ØV ØV... Pt. har jeg lånt en Bernette hos en veninde  og den kører bare som en drøm. Jeg må altså ud og finde en god brugt maskine hurtigst, så jeg kan komme igang med flere syprojekter.

God søndag derude.


1 kommentar:

  1. Hejsa

    Tak for hilsen - og sikke nogle skønen stoffer prinsenssen ligger på! Har aldrig set det med egern, men det er da bare super sødt! Mon ikke det er fra vi var børn - det vil jeg tro.

    Kh. Mette

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)