lørdag den 28. januar 2012

Så er der kun to dage til.....

......operationen i mit knæ..uhhh jeg er lidt nervøs.

I marts måned 2010 vred jeg mit knæ under en løbetur og smerterne var så store, at jeg i løbet af en månedstid slet ikke kunne løbe mere.
Farvel til den planlagte halvmaraton, som jeg skulle have løbet. Farvel til topformen,  tænk jeg kunne snildt løbe 17 km og stadig have energi SUK.

Diverse undersøgelser og scanninger viste, at jeg havde en bruskskade på lårbensknoen på størrelse med en tokrone. I december 2010 blev jeg opereret og fik boret små huller i læsionen, som så skulle hele op og danne en form for ny brusk. 

Meeeen smerterne forsvandt ikke og i efteråret 2011 blev jeg scannet igen og viste så at læssionen kun havde helet 0,5 mm. Konklussionen fra lægen var, at læssionen var for stor og en ny operationen ville være en mulighed.

Så på mandag skal jeg under kniven igen og have lavet en operation der hedder mosaikplastik (brusktransplantation) og 7-9-13 håber jeg på, at denne operation vil kunne gøre jeg igen kan dyrke bare en lille smule sport/motion og smide de ekstra kilo der har sneget sig på sidebenene.


Tænk på mig på mandag kl. 9.30 .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)