torsdag den 19. januar 2012

UGLErier

I dag har jeg malet to ugle billeder til min kære mor.
Min mor og bonusfar har i en uges tid renoveret  kælder i deres skønne byhus.
Flere gange har min mor nævnt, at hun ønskede sig to sort/hvide billeder til kælderen.

På et tidspunkt viste hun mig et billede på nettet, af en ugle hun syntes ville være perfekt til kælderen, så det var jo oplagt, at motivet skulle være netop den ugle.

Så her er Ulrik og Ursula, klar til at blive hængt op i kælderen :


Ulrik og Ursula sammen med min kære mor, der lige laver et ikke-så-fotogent ansigt


God dag til dig :o)

1 kommentar:

  1. Hvor fint at hun fik hvad hun ønskede sig :)
    Nu hvor Emil har fët sit eget værelse, pryder dit maleri til ham også væggen! Så vi sender dig tit gode tanker søde.
    I ku´ da også godt tage Jer tid til at kigge forbi til kaffe og kage!!

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)