fredag den 17. februar 2012

Blog award nr. 2 på en uge - weeee


Altså hvor er det skønt med endnu en blog award. Denne her har jeg fået af Vera som har bloggenMadebyVera tag lige et kig forbi hende.

Blogawarden er til blogs som har under 100 læsere - en super god award, da vi indbyrdes har muligheden for at gøre opmærksom på sin blog og  til andre i bloglandet...

Jeg skal give blogawarden videre til 5 blogs og awardene går til:

Diane min søster som har bloggen NOMODI

Anne som har bloggen fruflittig

Mette som har bloggen Kokholmsk

Sussi som har bloggen SmilendeSussi

Og bloggen grysling

Tag på opdagelse i disse fantastiske blogs ;o)

4 kommentarer:

  1. Tusind tak Mette
    sikke en fin blog du har glæder mig til at følge dig som fast læser:0)
    Varme tanker fra Gry

    SvarSlet
  2. Hej Mette

    Mange tak for nomineringen, men jeg må desværre meddele, at jeg har fået Liebster awarden en gang... Men tusind tak for anerkendelsen...

    SvarSlet
  3. 1000 tak og hvor er Silles værelse bare blevet fint :)
    Knus!

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)