søndag den 12. februar 2012

Blog award



Sikke dejligt at åbne sin blog og se at jeg af Tanja har modtaget en blog award.
Skønt som "ret ny blogger", at få denne opmærksomhed, 1000 tak søde Tanja.

Med denne award, følger der også nogle forpligtelser.
Reglerne er følgende:
 
Linke til den man har fået awarden af.

Give den videre til 5 andre bloggere, der har under 100 faste læsere.

Svare på 5 spørgsmål.

Jeg giver Blog awarden videre til :



De 5 spørgsmål:
1. Hvorfor begyndte du at blogge?
Jeg havde faktisk længe tænkt på, at oprette en blog. Men men men fik det ikke gjort før Libbie opfordrede mig til det. Jeg brugte før facebook til, at flashe mine kreative sysler, dog er blogland nu det helt perfekte sted for mig . Tak tak søde Libbie.

 2. Hvilke blogs følger du?
Jeg holder rigtig meget af blogs, hvor jeg bliver inspireret på det kreative område.
Det er helt utroligt så mange ideer jeg har fået efter at læse blog og ideer jeg har "kopieret". FEDT!!!!

3. Favorit farve(r)?
Farven sort kommer jeg vist ikke uden om. Et kig i tøjskabet viser ihvertfald, at meget af mit tøj er sort. Dog vil jeg sige at stærke farver også har taget sin plads i skabet efterhånden. Ellers er jeg vild med pastelfarver og stærke farver, som især findes i min boligindretning.

4. Favorit film?
Mine ynglingsfilm er Anne Franks dagbog, The Wave, Borte med blæsten, Stolthed og fordom, En verden udenfor, Forrest Gump, American History X og mange mange flere....

5. Hvilke lande drømmer du om at besøge - og hvorfor?
Åhhh lige nu drømmer jeg om varme lande med de lækreste sandstrande SUK...  Jeg kunne rigtig godt tænke mig at rejse rundt i Australien. Min mand her rejst downunder og jeg må nok sige, det lyder til at være en stor oplevelse. Han vil gerne derned igen, så der må gemme sig nogle oplevelser, der er værd at opleve.

Rigtig god søndag til dig ;o)


 

2 kommentarer:

  1. Hej Pustetrolden Jeg har meget glad for du har valgt mig til denne awards, Da vi pcer er gået ned, foregår alt blog liv på vores mini pcer, og den er jeg ikke så dus med, lige så snart jeg har fået købt mig et ordenligt pcer vil jeg meget gerne opfylde, mine krav¨på denne awards.
    Stort tak og god dag
    Klem Louise

    SvarSlet
  2. Hej Pustetrolden!
    jeg er rigtig glad for din award- og vil tillade mig at overføre den til min daglige blog: www.enafdagene.blogspot.com Her har jeg dog tidligere fået samme award- men har aldrig fået den sendt videre- men mon ikke anledningen er der nu.
    Jeg er ihvertilfælde superglad for at du har fundet min lille butik der er under opbygning :-)

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)