tirsdag den 14. februar 2012

Fabuland

Forleden så jeg på Kirkesjovs blog sengetøj med Fabuland på.  Hold da fast det vækkede minder fra barndommen, jeg har virkelig leget mange timer med disse små figurer.

Sjovt nok fik jeg for nyligt en kasse med mit gamle Fabuland af min far, som havde gemt det og nu har mine piger fået det.

Mine piger har hjulpet mig og taget billeder af legoet (lidt uskarpebilleder hi hi),
måske vækker det også minder hos jer:

De yndige figurer


Huse og døre

Div. tilbehør

En enkelt bog har også overlevet årene i gemmerne


Minder de kære minder :o)





1 kommentar:

  1. Hej,
    Hvis I er interesserede i at sælge, så send gerne en mail på c.poulsen@me.com - min datter ønsker sig sådan Fabuland at lege med!

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)