mandag den 27. februar 2012

GAVEREGN

Kender I det, at give sig selv gaver????

Uhh det er sket herhjemme hos mig. Efter 3 uger uden at komme udenfor en dør, næsten da, har jeg nærmest fået abstinenser efter mine ugentlige besøg i de lokale genbrugsbutikker, kiggerier i butikker, mit shoppig-gen savner at blive brugt!!!!!!

Så er det godt jeg har nettet og blogland! Hos Julie som har Julies kreahule har jeg været så heldig, at få fingrene i de sødeste træ fugle. De landene i dag i min postkasse og jeg glæææder mig til at finde et sted til dem i mit lille hjem.


Min veninde arbejder i en lille butik, i byen hvor jeg bor. Butikken har de lækreste små nips ting til hjemmet. Hun sender gerne en mms når butikken får nye varer, der falder i min smag.
Så selvom jeg ikke kan komme ind i butikken, kan jeg sagtens shoppe.

Se hvad jeg har købt:


En fin gul fugl og....


...små træ ugler til at pynte med.

Skønt med en veninde som bringer varene lige til døren :o)

Jo jo så en sand gaveregn med gaver til mig fra mig,
det er da i orden at forkæle sig selv lidt engang i mellem ikk?????



3 kommentarer:

  1. Kender godt det med at man bilder sig selv ind at det man lige står og mangler med sikkerhed lige er blevet indleveret i byens genbrug :)
    Søde du skulle da have været med Lena og mig til blogtræf i Silkeborg!!! Det var SÅ lækkert.

    SvarSlet
  2. hej.. de ugler kunne jeg da godt bruge hvor har i købt dem?

    SvarSlet
  3. Hejsa Maria

    Posen med ugler er købt i en lille butik i Haderslev der hedder Skind og Pind, tror de kostede omkring 30 kr. Desværre husker jeg ikke længere mærket.


    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)