mandag den 13. februar 2012

Hæklerier og minus sting

Nu har jeg siddet i sofaen  i 14 dage med mit knæopererede ben og syslet med bl.a. hæklenålen.

Der er kommet følgende ud af det :


Gulerødder OPSKRIFT HER og et blødkogt æg som jeg har lavet uden opskrift...hi hi..



En hæklet Hoptimist er det også blevet til OPSKRIFT HER



Så begav jeg mig også ud i forsøget på en hårbøjle med sløjfe, også lavet uden opskrift:


Forresten fik jeg stingende i knæet fjernet idag, skønt. De begyndte også, at stramme.
Nu er der så kun 4 uger på krykker tilbage suk. Men som en veninde sagde til mig
"Så skal du da ikke støvsuge så længe".
Ja det gælder jo om at se lyst på tilværelsens små udfordringer ;o)

Kan du have en hæklende god dag ;o)






3 kommentarer:

  1. Sikke en masse fine ting:-) dit æg er altså rigtig godt.
    Kh Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak.. Skønt at få lidt ros som nybegynder hækler...smiiler

      Slet
    2. Det er helt vildt sødt, du må lave en diy på det!!!

      Slet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)