lørdag den 4. februar 2012

Jeg er blevet begavet

Det er absolut ikke dårligt at blive 35 år.

Igår havde jeg fødselsdag og sikke en skøn dag jeg havde. Familien vækkede mig med fødselsdagssang og sammen spiste vi morgenmad.

Af manden fik jeg et par lækre Sorel vinterstøvler, tror jeg har ævlet om disse støvler i flere år, mon manden er blevet træt af at høre om min støvlesnak. Ungerne har selv været på gaveindkøb (sammen med far) Emma valgte 4 æggebægre fra Poul Pava og Sille ville give mig et gavekort på 100kr som et tilskud et Kay Bojesen dyr,   som jeg også har ønsket mig længe - sødt ikkk.

Jeg blev overraket af veninder, der kom med lækre gaver og blomster, blomster fra arbejdspladsen. Min far kom forbi om eftermiddagen med en SKØN gave - Kay Bojesen kaninen


Vedel fuglen fik jeg af min mor.

Her er et udpluk af mine skønne gaver:


Desuden fik jeg penge af svigerfamilien til endnu et Kay Bojesen dyr, den håber jeg manden min, vil købe for mig på mandag. Jeg kan desværre ikke selv komme afsted pga. knæoperationen øvøv.

Hvilket dyr tror I jeg vil købe?

10 kommentarer:

  1. Tillykke med fødselsdagen igår. Dejligt at du havde en god dag, og skønne gaver :) Havde nok hørt lidt af andre veje at du skulle holde fødselsdag, da min kollega skulle med ;)
    Jeg tror du vil købe aben eller hunden, det ville jeg i hvert fald hvis jeg havde muligheden :)
    Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din hilsen. Ja ja Torben var til fødselsdag igår. Han sagde godt, at du vidste hvem jeg var, men må lige indrømme, at det først er nu brikkerne falder på plads hos mig..... Smiiler det må være alderen.

      Slet
  2. Tillykke med dagen i går.
    Jeg gætter på elefanten? Jeg glæder mig sørme også til at følge med her:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din hilsen. Skønt at have dig med som læser på min blog.
      knus Mette

      Slet
  3. Tillykke med dagen igår Mette. Jeg tror at flodhesten er det næste dyr som står på ønskelisten.
    Ville høre om du har noget overskud på sofaen de næste par uger på sofaen. Så ville jeg da gerne høre om du ville lave et udkast til en indbydelse til barnedåb.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak for hilsenen. Ja selvfølgelig vil jeg lave et udkast til en indbyddelsen. Du mailer mig nogle billeder og evt. dine ønsker, så fikser jeg lige lidt til dig. Min mail er lehto77@hotmail.com.
      Knus Mette

      Slet
  4. Mange gange tillykke med fødsesdagen! Det lyder som om du har haft en fantastisk dag!

    Jeg kan ikke gætte hvilket dyr du vil købe, for er ikke helt inde i de flotte figurer :)

    Træls med operationen! Held og lykke med det!

    God søndag!

    Kh. Jenny

    SvarSlet
  5. Kære Mette, ja stort forsinket tillykke, 35...det kan man ikke se :)
    Åh de skønne dyr(!) Jeg drømmer om aben, men Tommi synes det er ALT for mange penge til pynt *griner* typisk ham!!
    Nå, men jeg tror det er elefanten du ønsker dig, den synes jeg nemlig er super fin også.
    Knus

    SvarSlet
  6. sikke nogle skønne gaver. Jeg har selv den sort/hvide Kahler vase- Eleeeeeeeeeesker den!! - og ja de træ dyr er da for skønne. knus Tina

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)