onsdag den 8. februar 2012

Kan du gætte hvem jeg er...

Nu det snart fastelavn og hvad skal barnet være udklædt som???????

Mine børn har altid nogle meget fantasirige ønsker om hvad de vil være. Det vil sige, at kostumerne ikke er til at købe og så må mor her jo igang og lade fantasien og kreativiteten sprudle.

Sidste år ville Sille være en Matilde Kakao...jo jo... Så igang med at finde en kasse, pap, saks og lim frem også igang.

Og resultatet blev:



Emma ville være ballarina, det kostume var en smule lettere at gå til :



I år har pigerne også ønsket at jeg skulle lave kostumerne og det har jeg selvfølgelig gjort. Det er jo også lidt en ære, at pigerne gerne vil gå i mine "kreationer".

Kostumerne er delvist færdige, jeg syede dem inden jeg fik knæet opereret...smart ikk.
Jeg mangler kun lidt småting at færdiggøre.

Første kostume som er Emmas, viser jeg frem på fredag.  Fredag er der nemlig fastelavnsfest
i Emmas børnehave.

Men er nogle hint og så kan du måske gætte hvad hun skal være:

-Lever i vand
- Har ingen ben
- Er rigtig dygtig til at svømme

God dag til dig



9 kommentarer:

  1. Tænker havfrue :-) Hvis det er - er det da lidt af en udfordring....sejt kakao kostume - meget gennemført :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak....

      Om det er havfrue, det må du se på fredag ;-)

      Slet
    2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

      Slet
  2. Hvor er det bare sej det kostume fra sidste år, glæder mig til at se på fredag hvordan du har klaret den i år. ha en dejlig dag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak for roserne.
      Du kan her se Emmas kostume http://pustetrolden.blogspot.com/2012/02/fastelavn-havfrue.html Se øverst på min blog i LÆS OGSÅ.
      Jeg er ligenu igang med Silles kostume, som er hvidt og har vinger .....
      Knus

      Slet
    2. Hvordan har du fået printet sådan et stort print af mathilde logoet?

      Slet
    3. Det er printet på et A3 ark.

      Slet
  3. Hej:) Min datter vil gerne være kakaomælk i år og jeg kan se du har printet det ud, super sejt. Jeg var bange for at jeg skulle stå og male det:D Er der mulighed for at man kan "låne" den fil du har printet ud fra, for det står så skarpt og flot:) Kh Ida

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa
      Jeg har fundet Matilde hovedet på nettet og printet det ud på A3. Jeg har desværre ikke filen med printet på.

      Pøj pøj med kostumet ;o)

      Slet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)