onsdag den 15. februar 2012

Kan man blive glad af gavepapir?

Åhhh ja jeg kan.

Min mand og jeg var for nogle dage siden inde og handle. Jeg var meget koncentreret, da jeg jo er på krykker, så jeg fokuserede på hvad vi skulle handle.

Så siger manden min " Se lige dette seje gavepapir, er det ikke lige dig"  og jo det er er det......


Utroligt hvad man kan købe i NETTO.
En rulle til 10 kr vildt billigt, så billigt, at manden sagde tag 3 ruller med hjem.
Åhhh det er sjældent, at han siger sådan, så 3 ruller er kommet med hjem i samlingen.

Se hvad jeg har indtil nu, har fået lavet med det flotte gavepapir.





Ha en glad dag derude ;o)

5 kommentarer:

  1. Du er godt nok kreativ :) Det er super fedt lavet især bøjlen er mega fed :D

    Generelt fedt gavepapir :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak Rasmus.

      Det er altid rart at få lidt ros.

      vh Mette

      Slet
  2. Hej Mette.
    Jeg har lige opdaget din blog, super fin og meget inspirerende.Jeg glæder mig til at følge den.
    Jeg har givet dig en blogaward som jeg håber du vil modtage. Du kan se mere om den på min blog.
    Hilsen Vera

    SvarSlet
    Svar
    1. Velkommen til Vera
      Altid dejligt med nye læsere.
      Og 1000 tak for blog awarden.
      Knus Mette

      Slet
  3. Ahrmen du har jo bare så sød en mand :)
    Det er total fedt det papir Mette!!!

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)