onsdag den 29. februar 2012

Og så på forsiden !!!!!!

Det nye nummer af gratis magasinet Børn og Fritid er kommet på gaden og se lige forsiden!

Det er min datter der pryder det nye nummer, det er da for vildt :o) Sikke en overraskelse!


Du kan læse gratis magasinet online HER

Jeg er bare en så stolt MOR i denne tid. Ikke nok med Silles succes med hendes første modeljob, så har hun også lige deltaget i Åbne Jyske  Mesterskaber i konkurrence gymnastik og sammen med sit hold klaret sig super godt. Og forleden var vi til skole-hjem-samtale og der var også meget ros.
Hold da fast det varmer helt ind i hjertet på mig.

Dejligt med lidt vind i sejlene, synes min sygdom/sygemeldning har trukket tænder ud på både mig, mand og de kære børn, så er det jo såååå skønt, at det bare går så godt for ens datter.

Tag et kig i online magasinet og nyd dagen ;o)

1 kommentar:

  1. Hvor er det FLOT søde!!!
    Hun er altså også en rigtig lækkermås :)
    Håber snart at det hele vender for Jer. Knus

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)