torsdag den 2. februar 2012

Se mit nye maleri

Jeg er simpelthen så glad for mit nye maleri, der har fundet sin plads på væggen i køkkenet.


Jeg har selv malet det, inspireret af det maleri jeg har set for laaang tid siden.

Det bedste af det hele er da, at manden kan lide det. Det troede jeg faktisk ikke, han er nemlig til det meget stil rene sort/hvidt og jeg er vild med retro, farver og gamle brugte ting.

Så han rynker tit på panden, når jeg kommer hjem med et eller andet kup fra genbrugen... smiiller.

Meen denne gang er manden godt tilfreds, skøønt.

2 kommentarer:

  1. Jeg kan høre at i har samme diskussioner om indretning hjemme hos jer. Her skal alt nemlig også være sort og Hvidt hvis det stod til gemalen.

    SvarSlet
  2. Må jeg være med i Jeres klub???
    ej *smiler* min murer han stiller ikke de store krav til indretningen, men tror I da for fan... at jeg kan få smidt den store grimme sorte ungkarle læderstol-med-tilhørende-skammel ud(!)

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)