tirsdag den 6. marts 2012

1 2 3.....amagerhylder

Til mit indlæg så er der serveret skrevVera en sød kommentar om min amagerhylde og "snakken" blev til at jeg nu vil vise mine elskede amagerhylder frem, som findes forskellige steder i mit dejlige hjem.

Først amagerhylden i Emmas ynglingsfarve LILLA, den bliver brugt som hylde til Ikea legekøkkenet:



Sille har valgt at hendes amagerhylde skal være hvid og pynter over hendes seng:


og en lille amagerhylde med en lillebitte trold:




I køkkenet hænger endnu en hvid amagerhylde, denne har jeg fået af min mor:



Inde i stuen dukker den sorte amagerhylde op:

Ups støvsugeren sneg sig lige med på billedet....

Den sidste træ amagerhylde, som hænger på badeværelset:



Amagerhylde god dag til dig :o)


2 kommentarer:

  1. Hvor er de bare fede og så forskellige selvom det jo på en måde er det samme møbel.
    Er vild med formen på Silles hylde og Emmas paser bare så fint til køkkenet. DEn sorte ser da også total lækker ud i stuen. Det er indretning jeg kan lide:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for dine roser.
      ja hylderne er ens og alligevel så forskellige i udtrykket.
      Jeg så lige tre flotte amagerhylder i genbrugen sidste dag og de ville gerne med mig hjem, men nej jeg har jo hylder nok..smiiler

      Slet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)