mandag den 26. marts 2012

Første dag på arbejde...

...efter 3½ måneds sygemelding.

Og hold da fast sikke 3½ måned med depression og så tog min kroniske sygdom (Neurateni) også gevaldig godt fat i mig. Det har været rigtig hård omgang for mig, manden og mine dejlige unger.
Men som de utallige gange før, hvor jeg har været ramt af depressionens hårde slag, har min "kampgejst", min kære familie og dejlige venner været den allerbedste støtte for mig.

Midt i det hele blev jeg så også opereret i knæet, noget der også lige trækker ned på overskuddet, et overskud som  var i underskud...ja det er skidt.

Meeen nu er jeg efter 3 forskellige sagsbehandlere, besøg hos lægen,psykiatrien,sygehuset og arbejdsgiveren på fode igen og er klar til, at starte en hverdag med job op. Det er med sommerfugle i maven jeg er startet igen, jeg føler mig lidt som Bambi på glatis. Hvor meget kan isen holde til, eller braser jeg igennem og bliver syg igen...... Tja det må tiden vise. Solen skinner, mine børn er glade og jeg tager en dag af gangen og med en portion "jeg tror på det bedste" er jeg sikker på alt nok skal gå rigtig godt.

Idag da jeg kom på arbejde stod dette fine krus til mig:


Før jeg blev sygemeldt fra arbejdet, fik vi i min afdeling med udarbejdet en personlighedprofilanalyse DISC modellen.

På koppen er så skrevet hvilke typiske karakteristika jeg vil vise i arbejdssituationer,
udfra DISC analysen.

Jeg synes selv, det er nogle karakteristika jeg nikke genkendende til og jeg er faktisk også stolt af de fine ord - ja egentlig er jeg stolt af mig selv.
(Glem lige Janteloven et øjeblik ;o) )

Solskinsstråler til jer alle ;o)

3 kommentarer:

  1. Sådan et velfortjent krun. Og super godt gået du er back, og efter alt du har oplevet i de 3½ månede står du endnu stærkere. Og pas nu godt på dig selv, arbejde er ikke alt:)

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak for dine ord. De varmer virkelig meget TAK

      Slet
  2. hej Mette. Håber det bli'r godt for dig at starte igen!- og ja med sådan en kop må det da være en god start- det passer så fint på dig. Kæmpe knus Tina

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)