søndag den 25. marts 2012

Humørspredere fra 50'erne

det er hvad de er, de nye fugle fra Kay Bojesen, som er kommet i handlen.

Som stor Kay Bojesen fan er jeg plask forelsket i de flotte fugle, som er opkaldt efter Kay selv og hans familie - Ruth, Pop, Otto, Kay, Peter og Sunshine.



Fuglene designede Kay Bojesen i 1950'erne og  er nu produceret så du og jeg kan få fingrene i de skønne farverige humørspredere.

 De søde sangfugle er lavet i massivt bøgetræ og derefter malet i hånden.
Sangfuglen fås i 6 forskellige varianter:

Kay (Blå), Ruth (Lyserød), Peter (Sort), Otto (Grå), Pop (Orange), og Sunshine (Grøn).

Sangfuglene er produceret afRosendal til 499 kr. pr. stk.

Tja...så er det jo også på tirsdag pengene fra SKAT bliver udbetalt, så måske jeg skulle investere i en sangfugl, som absolut ville være velkommen i min lille  Bojesen'ske dyrefamilie samling! 

Men hvilken en skal jeg vælge......??????


4 kommentarer:

  1. Elsker også bare Kay Bojesens ting. Jeg ville helt klart vælge den lyseblå med det gule og grønne hovede for den er da bare for fin.

    SvarSlet
  2. Hvor sjovt...Det er netop den samme farve fugl jeg har set mig lun på. Jeg har rigtig mange guke ting hjemme, så den vil passe perfekt.

    SvarSlet
  3. Er ganske enig. Jeg er os HELT vild med dem. Jeg vil gerne have RUTH og KAY;)

    SvarSlet
  4. Jeg ville da vælge alt fra Kay Bojesen... Jeg elsker bare disse Kay Bojesen sangfugle, og alle andre ting som Kay Bojesen elefanten og aben.

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)