onsdag den 21. marts 2012

Vores lille påske kanin

Så skete det endelig !

Fam. Lehtonen fik et kæledyr, ikke en hund, ikke en kat, ikke en hest,
men en skøn lille kaninunge på 8 uger.



Her er hun så
vores lille kaninunge
NYNNE


Så nuttet ikk...

Vi har haft Nynne siden i mandags og jeg som normalt ikke er så vild med dyr, må erkende jeg  er fuldstændig pjattet med det lille kræ.

Mine to piger er selvfølgelig ellevilde over endelig at være ejere af et kæledyr.
Vi har sammen med pigerne læst diverse bøger om at holde kanin, så de er godt forberedte, til det ansvar det nu er at være kaninejer.


Vores kanin bor udenfor i et lækkert isoleret bur, som vi købte brugt for billige penge for et par måneder siden, brugtmarkedet er altså guld værd.
Jeg har desværre ikke lige fået taget et billede af luksusboligen.

Manden min byggede idag et bur til Nynne, så hun også kan komme ud på græsset og snuse og bevæge sig lidt rundt. Det er ikke helt færdigt, men allerede super godt.
Dejlig med en handyman i huset ;0)




Hyg jer derude i det skønne vejr ;o)


1 kommentar:

  1. Hvor er hun da nuttet, jeg bliver altid solgt når jeg ser dyre under. Fedt I har forberedt jer så meget, ligefrem med at læse bøger:)

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)