onsdag den 4. april 2012

En uventet feriedag....

....skønt at blive overrasket.

Jeg skulle egentlig have arbejdet tirsdag også, men jeg fik muligheden for at holde en feriedag og SELVFØLGELIG gjorde jeg så det.

Manden og ungerne tog i Slotsøbadet i Kolding og jeg tog mig en tur i Storcentret imens.

Derefter stod den på BUILD A BEAR, Sille havde fået nogle fødselsdagspenge, som skulle brændes af og Emma havde nogle sparepenge, der også blev brændt af i Bamseland.








To glade piger
Emma med isbjørnen Asta og Sille Klodsesmølf i hvert deres hus.


Ja og så så vi lige en times trylleshow.
Super godt show.

Derefter gik turen hjemad med to trætte piger på bagsædet

Sille og Klodsesmølf

Emma og Asta.

Da vi kom hjem tog Sille hjem til sin bedste veninde Katrine, de havde nemlig aftalt at skulle sove sammen.

Emma legede med gadens børn og om aftenen tog vi - mor, far og Emma på kinesisk restaurent og hyggede os.

Og dagen idag stod på genoptræning af knæet hos fysioterapeuten og så hjem og slappe af.

God onsdag til jer derude





2 kommentarer:

  1. Der findes ikke noget bedre end en uventet feriedag - der ser ud til at pigerne også har nydt det ;o).

    Rigtig god påske.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er bare rigtig hyggeligt med en feriedag.

      Rigtig god påske til dig også

      Slet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)