lørdag den 28. april 2012

Lidt til halsen...

... og jeg tænker hverken på den spiselige eller våde af slagsen !!!!

Men på den slags der lige giver det sidste pift til hverdagstøjet.

Jeg er blevet så inspireret af at kigge rundt herinde i blogland og har selv været igang med at kreere.






Halskæden så jeg hos The Vintage Hausfrau og var solgt lige på øjeblikket.
Heldigt for mig så havde jeg nogle træperler liggende i gemmerne
og så var det bare igang med sprittussen.



Tørklædet så jeg hos Den Retro Husmoder og jeg kunne ikke andet end tænke WAUW sådan et må jeg eje. Jeg elsker tørklæder, retrostof og at sy, ja hele tre ting på en gang YES!
(Marlene har lavet en super DIY og den er lige til at gå til linket er ovenover)

Det prikkede stof er så ikke lige retro, men stof fra et Rice babysengesæt begge piger har sovet i.
Tja det er så også ved at være mange år siden de to tøser har sovet i det, dog ikke nok til at være retro endnu....






Halskæden her er lavet af hesteelastikker trukket på en neon snor.
Elastikkerne er købt i den lokale dyrehandler og kostede 15 kr for en hel pose,
tror der var 500 stk i posen.  Det er en smule bøvlet at trække alle de elastikker på snoren,
men resultatet er det værd.

God lørdag til dig.
Nu vil jeg have lidt til halsen, en lækker cafe latte fra min skønne Dolce Gusto, MUMS ;o)


2 kommentarer:

  1. Ej hvor vaks med hesteelastikkerne!! Åh dem har jeg brugt mange af i mine helt unge dage :)
    Nu inspirerede du lige mig søde

    SvarSlet
    Svar
    1. Vaks det da lige ordet jeg manglede... smiler. Du må igang med elastikkerne.

      Slet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)