lørdag den 7. april 2012

"MOAR sy lige....

...en sommerkjole og vest til Asta"

Asta er Emmas nye Build a bear. Tja pigebarnet er vist blevet vant til, at jeg kan kreere alt muligt også tøj til bamser.....

Her er så resultatet efter en tur med hækelnålen og symaskinen. 
(Jeg er endnu ingen mester med hækelnålen, så bær over med mig, med diverse huller osv i vesten hi hi)



"MOAR vil du også sy en Onepiece-dragt til Klumpesmølf". Sille musen ville jo også gerne have noget til hendes nye Build a bear.

Og hokuspokus en Onepiece dragt til Smølfen blev syet:




Det er nu så hyggeligt, at sy til bamser/dukker det er nogle projekter der er ret hurtige færdige og når modtagerne bliver ellevilde, ja så kan det ikke blive bedre.

Forresten har jeg ikke fået købt en ny symaskine endnu eller så har jeg faktisk alligevel!

Min far havde denne Ikea symaskine med hjem til mig, så jeg kan sy lidt, indtil jeg har penge nok til en ordentlig en af slagsen. Dog skal jeg lige indskyde, at Ikea symaskinen faktisk syer ganske udemærket :o)

Min lille maskine med cover syet i retrostof fra min barndom


God påske til dig ;o)





5 kommentarer:

  1. Nej, hvor er det et sødt cover! Og fin lille detalje med lommen :-)

    SvarSlet
  2. Tak tak ...
    Jeg elsker det stof;-)

    SvarSlet
  3. Tak tak ...
    Jeg elsker det stof;-)

    SvarSlet
  4. Tak tak ...
    Jeg elsker det stof;-)

    SvarSlet
  5. Tak tak ...
    Jeg elsker det stof;-)

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)