onsdag den 2. maj 2012

Harlekin i TIGER

Jeg har idag været på shoppetur og jeg måtte da lige forbi TIGER butikken. Jeg synes butikken er lidt sjov.... Nogle gange er der bare ikke noget at komme efter og andre gange bugner butikken med de fineste ting.

Idag faldt jeg for harlekin mønstret, som nu pryder i mit køkken


To fine dåser, en porcelæns kaffedåse, grydelapper og et sæt ovnhandsker.
Jeg synes harlekins mønstret er så fint i køkkenet og porcelæns kaffedåsen er bare tilpas anderledes, at jeg synes den er fed.

I TIGER købte jeg også


8,5 meter lang flagranke med 50 stk. papirflag på og to drikkedunke til pigerne.
Emma hapsede den røde og Sille den blå.

Jeg faldt også for dette fine armbånd, de farver er simpelthen så skønne



Et smut i Søstrene Grene var jeg da også lige og der købte jeg disse søde GRASS HEADS


Imorgen vil pigerne og jeg vande de små grass heads og se om de får "hår".

Ud over ovenstående hyggekøb fik jeg bla. shoppet tøj til min nevøs konfirmation næste uge
og et par sports til at træne i - virkelig tiltrængt !
Til genoptræning skal jeg helst have shorts på, så "fysserne" kan se mit knæ under træningen. Da jeg går til genoptræning to gange om ugen + træner  i motionscentret 2 gange også.. kan vaskemaskinen ikke altid følge med, så var jeg i shorts underskud.... ;o)

Mit knæ har det ikke super godt...Jeg har smerter så snart der kommer belastning på, så det sætter jo sine begrænsninger. TRÆLS når jeg gerne vil smide de 10 kg, der er kommet på sidebenene i to år uden motion ÆV ÆV.













Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)