torsdag den 10. maj 2012

Hjerternes sange



Startskuddet til Starup Festdage var en koncert i hallen igår, hvor eleverne fra 0. - 6. klasse sang Pippi sange fra Sebastians Hjerternes sange.

Sebastians Hjerternes sange er en stor produktion af sange fra albums, musicals, teater, ballet, film og tv. Der er sange fra Pippi, Ronja Røverdatter og Nanna.

HJERTERNES SANGE - DE 175 BEDSTE henvender sig både til Sebastian-kendere, men også til alle dem, som har lyst til og mod på en rejse ind i et af Danmarks mest originale, omfangsrige og overvældende musikalske universer.


Hallen var fyldt med forventningsfulde elever, lærer, forældre, søskende og bedsteforældre.
Pigerne fra 1.klasse var klædt ud som Pippi i dagens anledning.


Sille (nr. 2 fra venstre) og hendes to veninder.


De 3 første klasser og de to 0.klasser synger Verdens stærkeste pige.



110 skønne elever fra 0.-3. klasse synger Pippis godnatsang.
Den sang er bare så god, elsker den sang ;o)
SELVFØLGELIG fik jeg tårer i øjnene.


Min sejeste Pippi datter


Til Emmas store glæde kunne man få en ridetur for en 10'er og for en pige på 5 år, der er vild med heste er det bare et HIT.



Festdagene byder på rigtig mange aktiviteter og desværre kan vi ikke nå alle, men vi skal :

Fredag :
Familie lasangespisning i hallen

Lørdag:
Voksenfest Weeeee!!!

Søndag;
er der Babybazar og kræmmermarked.
Desværre var Baby bazarens pladser revet væk og der er endda venteliste til næste år.
Min veninde og jeg har købt en stand ved kræmmermarkedet, men det er udendørs, så jeg trykker virkelig fingre for godt vejr. Jeg har en flyttekasse med legetøj mm., 2½ flyttekasser med pigetøj og mit tøj, samt sko og det skal MEGET gerne sælges da det fylder herhjemme.

Mon ikke jeg også finder noget godt på kræmmermarkedet ;o)














Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)