fredag den 4. maj 2012

Loppefund - makeover

Et smut forbi den lokale genbrug lettede min pengepung for 30 kr
og 3 skønne loppeguffer kom med mig hjem.



Fint spejl formet som en kanin, som skal have en make over.
Se længere nede før og efter billede.


En fin House Doctor skål


Sidst men ikke mindst en Bully af min ynglingsfigur fra Mumutroldende Lille My.


Kaninspejlet fik lige en omgang med sandpapir og maling igår. Her er det Emma der er igang med sandpapiret.




Emma er vildt glad for sit nye spejl, som nu skal hænge på hendes værelse


Ha' en dejlig dag ;o)








2 kommentarer:

  1. Sikke en forvandling med spejlet. Det er bare blevet super fint.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak... ;o)

      Ja det er blevet rigtig godt.

      Slet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)