tirsdag den 15. maj 2012

Morsdag og loppemarked

Syntes lige vi havde søndag og det var morsdag.

Nu har vi allerede tirsdag...dagene suser afsted.

Jeg vil lige vise jer hvad jeg blev overrasket med af ungerne og manden søndag.

Manden min tog tideligt afsted søndag morgen - på døgnvagt. Men da jeg  stod op, stod der den flotteste buket blomster og smilte til mig.


Der lå også et sødt kort


Sødt ikk....?

Og en gave var der også til mig....


...skønne sandaler wee.
 Jeg har længe manglet nogle lidt mere behagelige sandaler og nu har jeg fået nogle SKØØØNT ;O)



Søndagen stod ellers på loppemarked, hvor jeg sammen med en veninde havde en bod.
Vi fik solgt alt lige fra legetøj til børnetøj.

Mine piger fik dog også handlet lidt.
Jeg har ikke fået taget billeder af det men lånt på nettet:

en pippi kæphest til 30 kr


to sæt snegle fra nybolig reklamen til 10 pr. sæt



Pippi vendespil 5 kr



Sylvanian skib 100 kr


Desuden købte pigerne 2 dvder med Barbie og en med Schreck til i alt 30 kr
2 bamse isbjørne til i alt 2 kr
Og jeg købte en sød lilla Nümph cardigan med røde ugler til Emma til 20 kr.

En skøn søndag ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)