onsdag den 30. maj 2012

Tandlægebesøg - AV

Jeg har i dag på min fridag været hos tandlægen, ikke særlig hyggeligt, for jeg er ikke glad for at besøge tandlægen. Jeg har ikke tandlægeskræk, men synes ikke det er særlig rart, når der rodes/bores i mine tænder!

Billede lånt på nettet


Meeen jeg måtte afsted idag. I januar faldt en gammel sølvplump ud og jeg fik en ny fyldning i, dog skal det så lige siges, at min tand har gjort ondt siden. Ikke sådan voldsomt, men det kunne da mærkes, de sidste uger er smerten taget til og jeg måtte ringe til tandlægen og få en tid.

Heldigvis var der ikke nogen nye huller, men den fyldning som jeg fik lavet i januar, var synderen og det var derfra smerten kom. Åhhh nej plumpen skulle bores ud og en ny fyldning laves. Ej hvor jeg bare ikke kan lide det, selvom jeg er bedøvet, bryder jeg mig ikke om det mystiske brummende lyde når der bores....................

Nu sidder jeg så her med en læbe, pga. bedøvelsen føles som om jeg har fået botox og må ikke spise før bedøvelsen er ovre. JEG ER SULTEN og bare fordi jeg ved jeg ikke må spise, knurrer maven selvfølgelig. Det bedste af det hele var da, at jeg ikke skulle betale for behandlingen, det er nu en god tandlæge jeg har - trods alt !

Nå nu vil jeg lige sy lidt på symaskinen, inden den står på forældrekaffe og karnevalkostume fremstillelse i Silles SFO.

Hygge hejsa derude ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)