søndag den 6. maj 2012

Vi er vilde med Fifi Lapin

Herhjemme er min 8 årige datter og jeg blevet helt vilde med kaninen Fifi Lapin.
Vi opdagede hende da vi skulle bruge et billede af en smart kanin og frem kom Fifi.



Kaninen er flere gange er blevet kaldt ’verdens bedst klædte’. Hun fører sig frem iført Chanel-læbestift og Rykiel-rober uden blu. Men hun kan også sagtens, for hun er tegnet, og så kan man jo iføre sig hvad som helst. Følg hende på den populære blog – www.fifi-lapin.blogspot.com – det gør jeg nu fremover.

Printende af Fifi er bare skønne se selv her:





Sille har en stor forkærlighed for kaniner. Hun er sin Nus nus en lille bamse kanin, som hun har haft siden hun var 3 mdr. gammel og den følger hende stadig.
Desuden har vi en kanin som kæledyr -Nynne.

Min datter Sille er helt vild med kaninen Fifi Lapin og idag sad hun og tegnende den lille modekanin.


Sødt billede ikk....

God søndag ;o)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)