søndag den 10. juni 2012

Brune dots - lopper

Jeg fandt denne skønhed af en sukkerskål i genbrugsbutikken og en sød lille fløde/mælkekande og med et sødt lille brunt mønster.


Og ved I hvad det bedste er ?

 
I mit køkkenskab står et par flade og dybetallekner i samme mønster.
Jeg har af min søde nabo fået disse fine tallekner efter i laaang tid at have sukket af dem, når jeg var på besøg - tak søde nabo.


Så da jeg så sukkerskålen, blev jeg så glad og med hjem med den til min samling.
Stellet hedder TK thun czechoslovakia (med en kongekrone på),
håber der er mere at finde af derude på loppemarkederne.


Er det ikke bare lækkert med de brune dots?


4 kommentarer:

  1. Ja det er super fint. Jeg har også set det i genbrug flere gange så er sikker på du nok skal finde mere af det:)

    SvarSlet
  2. Jeg holder udkig;-)

    Det er meget hyggeligt, at samle på noget og gå og kigge efter det i genbrug og loppemarkeder.

    Jeg håber samlingen med tiden, bliver større.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej
      Min mor har en sukkerskål, 12 underkopper, 12 desserttallerkener og ca 6 kopper. Der er lidt flere kopper men der er nogle små hakker i. Du kan bare skive hvis du er interesseret.

      Slet
  3. Jeg har dybe tallerkener i serien med orangerøde prikker, og jeg leder og søger efter middags- og desserttallerkener, krus m.m. i samme farve

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)