søndag den 3. juni 2012

Buksedragt og Easy peasy nederdel

Jeg har haft gang i symaskinen og se hvad jeg har syet:



En buksedragt til Sille i orange retrostof, jeg synes den er så lækker
og Sille pigen er yderst tilfreds ;o)




Mønsteret til buksedragten er tegnet op efter en en buksedragt Sille har i forvejen, jeg synes egentlig resultatet er blevet udemærket og er godt tilfreds.

Emma har fået en ny East peasy nederdel


DIY på Easy peasy nederdelen finder du hos Grooyvybaby and mama.

Der skal helt klart syes flere nederdele og næste gang med mere "strut" i.





2 kommentarer:

  1. Hold da op hvor er den lækker den buksedragt - du har al mulig grund til at være tilfreds - jeg er vild med den!
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  2. Tak tak for roserne.
    Fin blog du har. Jeg har meldt mig som læser hos dig.
    Mvh. Mette

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)