søndag den 24. juni 2012

JUL I JUNI ????

Jo jo den er god nok!!

Idag har RAMASJANG vist juleTV hele dagen.



Mine piger syntes det har været vildt hyggeligt, at ligge på sengen og se juleTV.
Vejret har jo heller ikke været til andet.

MEEENNN.... jeg må ærligt indrømme at tænke på at det er et halv år til jul, er ikke lige hvad mine tanker er fyldt med.

Mine tanker er fyldt med ønsker om solskin, at jeg snart har sommerferie (om 3 uger ) og vores "sommerferietur" i uge 38.

Men glædelig jul i juni til jer  !

2 kommentarer:

  1. ja vi så det også lidt herhjemme. Og efter alt at dømme blev jeg da hurtigt lige i tvivl om vi befandt os i november, og julen lige pludselig var for døren. Så havde jeg jo lige pludselig travlt med julegaver osv..! Lad os få lidt sommer snart!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja lad os få SOMMER...

      Julen er hyggelig, men den må gerne lige vente et par måneder eller 6 ikk ;o)

      Slet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)