lørdag den 2. juni 2012

Lørdags loppetur

Idag tog hele Fam. Lehtonen en tur på loppemarked og se sikke fine ting vi fik med hjem.
Underligt nok var begejstringen ikke så stor at spore hos manden min, men jeg har opgivet at overbevise ham om, at der findes mange "skatte" gemt på loppemarkederne ;o)

Se hvad vi fik med hjem :



Fint kaffestel til legehuset


To ugle sparrebøsser fra Provinsbanken


En flok træ ænder til samlingen


En sød lille retro bambi - hvor har jeg ledt længe efter sådan en, jubiii nu lykkeds det!



En træ fugl og grissebasse til kertelys
En fin lille træ engel til juletræet
En fin høne


To små lysestager til samlingen - jeg har ca. 6 stk. store.
En lille hvid due.


Vores hesteglade Emma forelskede sig i hestefilmen i midten,
 men der var tre film for en 10'er, så yderligere to film røg med hjem.


Sidst men ikke mindst, et par plastik figurer til mine sættekasser.
Tror lige jeg vil lave et blog indlæg om mine to sættekasser med plastfigurene, en af dagene.

Ha' en skøn lørdag ;O)








6 kommentarer:

  1. Ahrmen Mette det er jo samme stel som det jeg købte forleden!! Det er da bare SÅ fint :)
    Tro mig Tommi deler heller ikke min begejstring, men til trods for det har han da op til flere gange drejet af hvis der vi er kommet forbi et "loppemarked" skilt ved vejen :)
    Og det er vel også det ægteskabet drejer sig om, at vi støtter hinanden i alt :)
    kh Libbie

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor sjovt det er det samme stel - jeg syntes farverne, desigenet og rillerne var så fine og stellet er taget i brug i legehuset.

      Jeg tror også Ole er ved at acceptere min "kærlighed" til vintage og retro, men der skal arbejdes lidt endnu ;o)

      Slet
  2. Nej, nogle skønne ting.
    Jeg er specielt helt vild med plastikfigurerne på sidste billede.
    De minder mig om dengang, jeg var lille(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog og min give away(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak... Jeg syntes også det var nogle gode køb.

      Lige præcis, plastikfigurerne minder om barndommen, det er så hyggeligt. Jeg har samlet næsten to sættekasser med plastfigurer fra loppemarkeder og genbrug, dog er der enkelte nye imellem. Jeg vil en af dagene vise billeder af min samling på bloggen, så hold øje.

      Slet
  3. Svar
    1. Mine fine træænder er ikke til salg.

      Slet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)