onsdag den 6. juni 2012

Se min samling af ...

plastisk figurer....


Min samling af plastfigurer gemmer sig i de to sættekasser inde i min stue.

Først var der en sættekasse og nu er der to - samlingen vokser støt.


Sættekasse 1:

De fleste af figurerne er af ældre dato og fundet i genbrug eller loppemarkeder.
Enkelte er nye figurer er nye såsom: Lille Per, Cirkeline, Frederik og Brio figurerne.


Sættekasse 2:

Her gemmer sig også enkelte nyere figurer, men alle fundet på genbrug/loppemarked dog undtagen den kære Bruno fra DR.

Alfons er købt på vores Sverigetur.





Jeg synes det er så hyggeligt, at samle disse figurer, de minder mig om min barndom og mine børns forskellige legetøjsdiller i tidens løb.

Der er plads til flere figurer i kasserne, så ser I en der står med næsen nede i legetøjskasserne på loppemarkeder og genbrugsbutikker i Haderslev - så er det garanteret mig.

 
Beklager den dårlige billedkvalitet, men lyset stod skarpt lige ind af vinduespartiet.





5 kommentarer:

  1. Sjovt med sættekasse ting, jeg samler til en af vores venner søn, og han bliver elle vild hver gang man kommer med nye sager til ham... ha en dejliug dag

    SvarSlet
  2. Neeeeej - jeg kan se at du har en af fraglerne - jeg ELSKEDE at se det, da jeg var barn.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  3. Også mig. Jeg har faktisk købt Fragglerne på DVD, men mine børn synes ikke rigtigt om dem. Jeg forstår dem ikke ;-)

    SvarSlet
  4. Åårh, hvis du en dag vil sælge dine fraggler, så send mig endelig en mail! 😍

    tania.tut@gmail.com

    (Jeg fandt det her tilfældigt ved en Google søgning og er ikke så stærk i brug af sådan nogle sider) 😂

    SvarSlet
  5. Åårh, hvis du en dag vil sælge dine fraggler, så send mig endelig en mail! 😍

    tania.tut@gmail.com

    (Jeg fandt det her tilfældigt ved en Google søgning og er ikke så stærk i brug af sådan nogle sider) 😂

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)