lørdag den 9. juni 2012

Sleeve a la Binemor

Jeps
  jeg er også hoppet med på trenden af home made sleeves til mobiler'n og har idag syet mig en.


Libbie som har bloggen Binemor startede trenden med hendes super flotte sleeves til Iphone og har du også lyst til at joine trenden så tag et kig hos Libbies blog hvor hun har lavet en super DIY.

Jeg har videreudviklet sleeven lidt og syet en strop bag på,
således jeg kan hænge min nye sleeve på en  keyhanger :





Smart ikk - mobilos altid ved hånden ;o)


Keyhangeren er fra Hjerteforeningen og koster 30 kr.


Dette sleeve er til min mor, håber hun synes om det ;o)


Mens jeg idag sad og syede (og bandede lidt over det der quiltsyning), sad mine søde piger dybt koncentrerede og lavede perler ved bordet.


Emma som altid pyntet op til fest, idag med blomst i håret.


 Sille foran computeren, hvor hun googler mønste, at lave perler efter.

En rigtig kreadag ;o)





En rigtig kreadag ;o)



2 kommentarer:

  1. Ej hvor er den blevet go!!!
    Hvor er du sød Mette :)
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak Libbie.

      Øvelse gør mester, ikk! Jeg er faktisk ok tilfreds med resultatet og mobilos skal i sit nye "outfit" imorgen.

      Slet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)